Часті запитання (FAQ)

Вітаю вас на сторінці частих запитань. Перед тим, як написати своє запитання, подивіться, будь ласка, чи є відповідь тут. Це дозволить розвантажити процес підтримки та виділити більше часу на розробки.

Цей розділ створений у форматі “питання-відповідь”.

При установці платформи з’являється таке вікно:

Установка .Net 8.0

Таке вікно може появитися при першому запуску. Платформа працює при підтримці .NET 8.0. Це офіційна платформа Microsoft, і вона на більшості комп’ютерів встановлена уже. Але, якщо вона відсутня, то потрібно встановити.

Для цього натискаєте “Download it now” і в браузері відкриється сайт для завантаження. Установіть NET 8.0 і перезавантажте комп’ютер/сервер (не обов’язково, але рекомендується). Тепер платформа готова до роботи.

При відкритті угоди виникає така помилка

{“code”:”1″,”data”:[{“clOrdId”:”a4fbe5754ae7BCDE1757229191708″,”ordId”:””,”sCode”:”51010″,”sMsg”:”You can’t complete this request under your current account mode. “,”ts”:”1757229192166″}],”inTime”:”1757229192166354″,”msg”:”All operations failed”,”outTime”:”1757229192166697″}

Ця помилка означає, що у вас встановлений режим хедж, а платформа відкриває угоди в односторонньому режимі.

Для зміни режиму, зайдіть у торгівлю, і справа зверху натисніть налаштування (на малюнку позиція 1), далі натисніть на “режим позиції” (на малюнку позиція 2), і виберіть “Односторонній режим” і натисніть “ОК” (на малюнку позиція 3).

як встановити односторонній режим